Sepeeeeet's
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diary Cinderella Link Stars

hello peeps ! This is my world . You've step to my site so behave yourself . Aummm :D


Bigfoots!



Sweetheart

Darling don't be afraid I had love you fer a thousand years :)


Stars never be staff -..-

Assalammualaikum and hi you allssss.Penat ni.Penaaaat baru balek dari hostel.Satu jam dalam kereta,siapa tak penaaat dohh? HAHA untunglah siapa yang rumah dekat dengan hostel tuuuu -..- Terkejut tak dengan tajuk atas tu? HAHA ada lah maksud tersendiri yang orang lain tak tahu and tak faham.Forget it --'

>> 8 JAN 20122 << on Najib Sulaiman birthday,satu perjanjian persahabatan antara Intan.Limah.Pyka.Giey.Syimi.Syalin.Tini.Nadia.Billa.Khilwa.Fatin

STARS,BINTANG? Satu gelaran yang cukup menarik,tertarik.Satu gelaran yang tidak direlakan.Satu gelaran yang bermula dari persahabatan.Persahabatan yang bersaksikan bulan dengan bintang.Berjanji walau apa pun terjadi,kita tetap bersama *mula daah jiwangnyaaa* HAHA dan ini satu gelaran yang bermula time kitaorg kena wash and spin dekat surau putera.Mengaku segala benda yang kitaorg tak buat ==' Hanya tuhan je yang tahu perasaan kitaorg time tuuuu -.-

Dan dari hari tu jugak lah,bermulanya pemberontakkan.Segala yang kitaorg tak pena buat,kita buat.Segala benda yang tak prnah berlaku,ia berlaku.Segala benda yang tak pernah terjadi,dah terjadi.Kita buat semua tu bukan atas dasar dendam.Semuanya terjadi sekelip mata.Just for fun,tapi nama naik mendadak --'

Banyak benda dah kita buat bersama.Menangis,ketawa,happy,sedihh kita selalu bersama.Kena marah,kena perli,kita kuat.Sebab apa? Because we are supporting each other right? No secrets between us.Even ada yang try untuk simpan rahsia tu,tetap tak boleh.Sebab apa? Sebab kitaorg macam ada sixth sense yang boleh cium bau rahsia tu.Ececeh,haha seriusly ;)

Guys,korg tahu kan aku susah nak menangis.Kadang kadang,aku tengok korg menangis,aku tak menangis.Sebab aku nak korang kuat.Kalau semua menangis,siapa nak kuat.Act,aku ni jenis susah nak menangis *take a note* Ingat tak time kita kena wash dengan F4 haritu,aku pun tak faham kenapa aku takleh nanges sedangkan aku tgk korg semua dah menangis teresak esak,lagii. Tapi korang kira bertuah kay? beruntuuuuung sangat sebab berjaya mengalirkan air mata aku.Dua hari aku fikir pasal problem kita and everytime aku fikir benda tu,air mata ni mencurah curah.Aku dapat rasakan yang aku tak dapat nak pertahankan persahabatan kita lagi.Aku pun tak tahu kenapa --'

Even aku try untuk tak menangis,tapi sebab korang,ego aku rendaaaah.Korang tahu tak kenapa aku tak suka korang menangis? Sebab menangis tu lah yang nampakkan korg lemah.Sebab menangis tu lah buat korg bertambah down.Aku nak tengok korang kuat ! Kadang kadang,menangis tu merugikan tahu tak? Korang menangis,ibarat korang buang duit korang sendiri.Tak berbaloi right? So,walau seperit mana pun,sesakit mana pun hati tu,cuba tahaaaan.Trying :')

Im just thinking all our activities that we've together,all our days just like a sweet moment between us.All hour,all minutes,all seconds we've together,it will the happy days in my life.Until I getting old,I never forget all our moment.Trust me = = '
And i hope you all tooo :D

Aku taknak antara kita ada sifat selfish,pentingkan diri.Aku taknak antara kita ada sifat tak fikir perasaan orang lain.Tu je,kita jadi sahabat bukan just happy happy.Tapi kita jadi sahabat because we need each other. >> 3 August 2012 << kita janji walau apa pun terjadi,kita tetap akn bersama selama lamanyaaa ;D
I love you alllssssss =.=