Sepeeeeet's
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diary Cinderella Link Stars

hello peeps ! This is my world . You've step to my site so behave yourself . Aummm :D


Bigfoots!



Sweetheart

Darling don't be afraid I had love you fer a thousand years :)


Girls day :]


Assalammualaikum warga blogger and good morning alls :D Sebenarnya harini rasa macam nak study Sejarah ahh but buku tak bawak balik #OhMySejarah apa nak jadi dengan aku ni k -.-'' Dalam kelas asyik tidur then kalau tak tidur,otak tah kemana.Haiyaaa macam mana nak dapat straight A's ni? huh ya Allah :(

K now im in complicated dengan Zahratul Husna.Omg what should i do? Kes perli memerli memang parah k parah.Aku terlalu sayangkan abang dia.But bukan sebab aku sayangkan Nuar,tak mungkin takde sekelumit perasaan benci ni hadir utk kau.No,silap --'

Aku pegang amanah abang dia suruh treat her when she sick and look after if she need help --' Selama ni,mmg aku buat semua tu cuma orang tak perasan.Tak perlu lah aku tunjuk sngt yang aku terlalu menjaga dia sebab dekat simpang tu, aku ada 11 hati untuk dijaga cause they are my real family in Simpang :D

Aku pun tak tahu apa penyebabnya.Kalau aku tahu sekali pun,let only me know it.Hm act tak syoook sungguh gaduh dengan batch sendiri.Perempuan plak tu.Haaihh -.- Prep,tengok muka dia.Jalan,nampak muka dia.Omg di mana mana muka dia laaah.Haha maybe satu hari nnty kitaorg akn berbaik but i dont know when.K forget it -,-


K tahun ni aku kelas 2Maawa.Kelas ketiga daripada empat kelas.Nampak tak kebodohannya? Haha sebab last year when im still in Form aku kelas petama >> 1 firdaus << Mendadak right turunnya? Banyak main biasa lah.And I hope boleh naik kelas kedua or pertama next year.So kena lah study hard.Kena beat Nuar trail he got 4A and 3B.Satu subject tak dpt lagi and im very sure that PAI subject he got A.So now,he got 5A and 4B already.Congrates sayang :D